Ühel päeval arutasime tuttava ettevõtjaga brändingu teemal ja üsna tihti lipsas jutu sees läbi mõiste “pehmed väärtused”. Aga kas visuaalne identiteet on tõesti midagi “pehmet” ja teisejärgulist? Tegelikult on mõju palju suurem, kui esmapilgul paistab. Hea disain ja läbimõeldud bränding võivad su müüginumbreid oluliselt tõsta, ilma et peaksid liikluse või reklaamieelarve kallale minema.
Mida me muutsime projektides, kus tulemused hüppeliselt paranesid? Värskendasime visuaalset keelt ja uuendasime kodulehe disaini.
Usaldus müüb
Edelman Trust Barometeri järgi ütleb lausa 81% inimestest, et usaldusväärsus on üks kõige olulisemaid faktoreid ostuotsuse tegemisel. Hea disain ei tee ainult su kodulehte ilusaks – see muudab su ettevõtte usaldusväärseks. Inimesed klikivad palju julgemalt reklaamidel, mis näevad professionaalsed ja korralikud välja. Tulemuseks? Sama reklaamieelarvega saad mitu korda rohkem kliente oma kodulehele.
Lisaks aitab tugev visuaalne identiteet hoida su brändi ühtse ja äratuntavana. Kui su reklaamid ja veebilahendused kõnelevad sama keelt, hakkavad inimesed sind ära tundma ja lõpuks ka rohkem usaldama.
Tugev bränding tõmbab tipptegijaid
Tänapäeval ei otsi talendid ainult hästi makstud töökohti – nad otsivad ka tööandjat, kes tundub inspireeriv ja usaldusväärne. Moodne ja läbimõeldud bränding näitab, et ettevõte käib ajaga kaasas, hoolib oma inimestest ja väärtustab kvaliteeti.
LinkedIn’i andmetel aitab tugev bränd kiiremini ja odavamalt leida õigeid inimesi. Lisaks peegeldub hea bränding ka kandidaatide silmis positiivselt – nad tahavad tulla ja panustada, mitte lihtsalt “ära töötada”.
Koduleht, mis töötab sinu kasuks
Kui su koduleht näeb välja vanamoodne ja väsinud, siis kahjuks ei jää külastajad sinna kauaks pidama. Inimesed teevad oma esmase hinnangu veebilehest murdosa sekundiga. Kui see esimene mulje on halb, tõuseb bounce rate kiiresti ja sa kaotad potentsiaalseid kliente juba enne, kui oled nendega üldse suhelnud.
Hea disainiga ja hästi struktureeritud koduleht hoiab inimesed kauem lehel ja suunab neid tegema seda, mida sa soovid – ostma, broneerima, päringut saatma. Näiteks e-poodides võib professionaalse disaini ja tugevama brändinguga conversion rate kahekordistuda – see tähendab oluliselt rohkem müüki ilma liiklust suurendamata.